Workshop boventoonzang

Verken de buitengewone mogelijkheden van je stem onder begeleiding van Mark van Tongeren op zaterdag 14 juli in de Oosterkerk. Je begint met je lichaam via de adem en opwarmoefeningen. Van daaruit laat je je stem klinken, in allerlei vormen. We richten ons vervolgens op resonantie, boventonen en op improvisatie. We leren dat resonantie en boventonen al deel uitmaken van de geluiden die we dagelijks voortbrengen. De geweldige akoestiek van de Oosterkerk zal zeker bijdragen aan deze ervaring. Een dag later, op zondag 15 juli, geeft Mark van Tongeren (samen met Sinan Arat) een koffieconcert in de Oosterkerk.

Lees hier meer over Mark van Tongeren

Lees hier meer over het koffieconcert

Workshop boventoonzang
zaterdag 14 juli 2018 – 10:00-17:00 uur

Het maximaal aantal deelnemers is bereikt en het is daarom niet meer mogelijk je voor deze workshop in te schrijven.