woensdag 23 december 2015 20:00 uur

Kerst is een geweldig feest. Maar in alle drukte bedenk je vaak nét te laat dat je de kans hebt laten lopen om jezelf eens even stil te zetten. Haal meer uit je kerst door je vooraf te laten inspireren. Door een oeroud verhaal dat al 2000 jaar lang mensen om de tafel brengt. Een verhaal dat echter ook verrassende, verbijsterende en hoopvolle elementen kent waar jij nog nooit over hebt nagedacht. Gegarandeerd! Haal meer uit je kerst met StandUp Theology, goede muziek, reflectie en glühwein.  Bij Stand-up Theology introduceert dominee Tim het nieuwe preken, waarbij hij vanuit een actuele vraag of een nieuwe ontwikkeling in de stad Amsterdam een verrassende analyse, humor en een onverwachte spirituele verdieping combineert, in een theaterachtige setting. Het decor is stadsmonument de Oosterkerk.

Deze activiteit wordt georganiseerd door CityKerk. Lees hier meer over de activiteiten van CityKerk.