vrijdag 27 maart 2020 20:15-22:15 uur

Vanwege de nieuwe maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan zijn alle in de Oosterkerk geplande concerten tot 1 juni 2020 afgelast. Wij hopen de concerten, of een deel daarvan, later in te halen en laten het weten als er daarover meer duidelijk is.

Ga mee op reis lang oude thema’s en nieuwe klanken. Laat je raken door jonge zangers die de onontdekte hoeken van de koormuziek opzoeken.

Laat je leiden door hartstochtelijke moderne muziek. Aan de hand van modern werk van Lang, Knight, van Nieuwkerk en Dirriwachter worden oude Engelse madrigalen in modern perspectief geplaatst. Met muziek over de liefde en het verdriet, het leven en de dood, onderwerpen die zowel vroeger als tegenwoordig een grote rol spelen, begeeft de Utrechtse Studenten Cantorij zich op het grensvlak tussen de hartstocht en extase van madrigalen en de devotie van meditaties. Ervaar, voel, zie en hoor hoe deze jonge zangers zichzelf uitdagen en een spectaculair concert vol muzikale en visuele verrassingen neerzetten. Vernieuwend, grenzeloos en modern: laat je verrassen tijdens dit krachtige concert.

Kaartverkoop

Online: €9,50 (Studenten, 65+, Upas) en €15,00 (regulier)
Aan de deur: €11,00 (Studenten, 65+, Upas) en €16,50 (regulier)
Vanaf 5 personen geldt een korting van €1,50 pp