zaterdag 17 december 2016 17:30-18:15 uur

In het kader van het INHUIS festival van Stichting 5D speelt Kim Spierenburg haar eerste complete solo performance in de Oosterkerk.

Kim speelt viool, zingt en vermengt deze elementen met live electronica.
5D verspreid het gedachtegoed van de inclusieve samenleving door inclusieve culturele activiteiten te ontwikkelen. 5D staat voor Toegankelijk Theater maken. Theater voor en door mensen met en zonder (on)zichtbare handicap of beperking.
Kim heeft de ziekte SLE, waardoor ze altijd pijn en vermoeidheid voelt. Ze zit in een rolstoel.
Kim heeft ook ambitie en dromen, en die maakt ze waar. Zo heeft ze het afgelopen jaar haar conservatorium opleiding ‘klassiek viool’ afgerond, terwijl ze zichzelf in ditzelfde jaar een nieuwe manier van spelen aanleerde, om zodoende haar spieren minder te belasten.
Nu volgt Kim de master ‘live-electronics’.
Kim speelt regelmatig met Marco Borsato, maar ze geeft net zo gemakkelijk inspirational speeches, bijvoorbeeld bij Tedx.
In dit concert neemt Kim je mee in haar verhaal, in afwachting van haar eerste solo-album.

De Oosterkerk is voor dit concert een nevenlocatie van het INHUIS festival, waar 5D laat zien wat ze in huis heeft.
De overige activiteiten van het festival vinden plaats in en om het kantoor en de repetitieruimte van 5D aan de Oostenburgervoorstraat.
voor meer informatie: kijk op www.wijzijn5d.nl

Reserveer je kaartje via communicatie@stichting5d.nl
12,50 euro (volwassenen) en 7,50 (kinderen)
De Oosterkerk is rolstoel toegankelijk.