zondag 24 april 2016 15:00-18:00 uur

De Czaar Peterstraat is dit jaar de leukste winkelstraat van Nederland. Dat vieren wij met een eerste gezamelijke proeverij, een heus culinair festijn. In de Czaar Peterstraat zijn namelijk een tal van speciaalzaken te vinden: Fromagerie Abraham Kef, Worscht, Sprezzatura | Enoteca Italiana, Bruut Bier en Het Wilde Brood.

De prille proeverij staat in het teken van de frisse, jonge producten uit april. De eerste jonge zomerwijnen uit 2015 worden rond deze tijd uitgebracht, jonge geitenkaasjes en fijne lente worsten en nog zoveel meer!

Achteraf nog meer genieten van al het lekkers? We hebben verschillende combinaties van wijn, kaas, bier, worst samengesteld. Genoeg reden dus om nog even te blijven hangen.

Locatie voor de proeverij is de prachtige Oosterkerk aan de Kleine Wittenburgerstraat. Antoesa Bloemen zorgt ervoor de de kerk nog een stukje mooier wordt.

Entree is €10,- waarvoor u een groot assortiment aan wijn, bier, kaas en worst kunt proeven. Daarnaast zijn los te bestellen verschillende borrelplankjes in combinatie met wijn of bier.

Van plan bent om deel te nemen aan de proeverij? Laat het ons weten via het inschrijfformulier