donderdag 21 oktober 2021 20:00-21:20 uur

Intercontinental Ensemble trekt met zijn tweede CD “In Motu” door het hart van Europa. Met nonetten van Martinu, Rota en hun eigen versie van Felix Mendelssohn’s Italiaanse symfonie ondernemen zij samen met de luisteraar een tocht door de mooiste landschappen van Tsjechië en Italië.

Bij het concert in de Oosterkerk zullen deze nonetten worden gespeeld en is er gelegenheid om de CD aan te schaffen.

Het programma:

Bohuslav Martinu: Nonet h.374

1. Poco Allegro
  2. Andante
  3. Allegretto

Nino Rota: Nonet

1. Allegro
  2. Andante
  3. Allegro con spirito
  4. Canzone con variazioni
  5. Vivacissimo

Felix Mendelssohn: Symphony 4 “Italiaanse” (arr. Ernst Spyckerelle)

1. Allegro vivace
  2. Andante con moto
  3. Con moto moderato
  4. Finale: Presto alla saltarella

Kaartverkoop

Een kaartje kost €15,-. Kaarten zijn online te bestellen via https://www.ticketkantoor.nl/shop/inmotu

Let op: vanaf 25 september is de Oosterkerk toegankelijk met een geldige QR-code in de Corona Check app of uitgeprint.

Hier kan je meer informatie vinden over de coronamaatregelen die we hebben getroffen om je bezoek veilig en aangenaam te laten verlopen.