maandag 1 januari 2018 12:00-14:00 uur

Traditioneel nieuwjaarsconcert door familie ‟t Hart op nieuwjaarsdag in de Oosterkerk met violiste Ruña ’t Hart, altvioliste Maria ’t Hart, organist/bariton Bert ’t Hart en gastmusici André Felipe Lima (viool), Laura Kok (altviool), Irene Kok (cello) en Laurens de Man (piano).

Muziek van o.a. Johann Sebastian Bach, Ludwig van Beethoven, Gustav Mahler, Sergej Prokofjev en Robert Schumann.

Entree: vrijwillige bijdrage.

Concerten in de Oosterkerk

Minstens drie keer per maand is er een gratis concert in de Oosterkerk. Op de (meestal) derde zondagmiddag van de maand een koffieconcert en op de eerste dinsdagavond en derde vrijdagmiddag van de maand treden (oud-)studenten van het Conservatorium van Amsterdam op. Deze concerten worden naast subsidie van de Werkgroep Kunst & Cultuur Oostelijke Binnenstad mogelijk gemaakt door uw vrijwillige bijdrage.

Bereikbaarheid

OV: Bus 22 stopt op loopafstand van de Oosterkerk: halte Wittenburgergracht