Het eerste concert

Aanstaande zondag 21 juni is er eindelijk weer een concert in de Oosterkerk waarbij we bezoekers kunnen ontvangen! Je kan via onze website één van de 30 beschikbare stoelen reserveren. Als er geen plek meer is of je om een andere reden niet naar de Oosterkerk kan komen, kan je het concert via een livestream op onze website volgen.

Het reserveren van een stoel gaat per persoon: je kan maar één stoel reserveren. De stoelopstelling is met vaste looppaden en 1,5 meter ruimte tussen elke stoel, ook twee personen uit één huishouden moeten op afstand van elkaar zitten en je kan niet zelf een stoel uitkiezen. Er is geen pauze, wij schenken geen koffie en thee en het is niet mogelijk gebruik te maken van de toiletten. Reserveren is uiteraard gratis, maar ben je ziek of kan je om een andere reden toch niet komen, geef het dan zo snel mogelijk door zodat iemand anders kan genieten van het concert.

De komende weken zijn er meer concerten, op onze website zie je een overzicht. Wij versturen een volgende nieuwsbrief zodra het mogelijk is hiervoor te reserveren.

We hopen je snel weer te zien!

Trio Roadrunner

Zondag 21 juni 2020 – 12:00-13:00 uur

Trio Roadrunner bestaat uit Michel Marang (klarinet), Erica Roozendaal (accordeon) & Antonis Pratsinakis (cello) en is een jong ensemble, opgericht als ‘pool’ om te experimenteren met nieuwe muzikale ideeën, eigen composities en concertvormen. De groep richt zich niet alleen op hedendaagse muziek maar houdt er ook van om volksmuziek, lichte muziek en klassieke muziek te spelen, al dan niet behoorlijk bewerkt.

Tijdens dit concert op de langste dag van het jaar, klinken gloednieuwe stukken uit 2020, zoals een nieuw stuk van de Iraanse componist Farshid Samandari. Verder klinkt een aantal bewerkte lichte stukken uit onder andere Nederland en Griekenland. Ook midzomer zelf zal niet onaangeroerd blijven.

Donatie

Onze concerten zijn gratis maar om de concerten en de livestream mogelijk te kunnen maken, zijn we afhankelijk van donaties. Je donatie kan je overmaken naar rekening:

NL25 INGB 0003 1784 54 t.n.v. Stichting Oosterkerk o.v.v. donatie Roadrunner

Alvast bedankt!